Springer pomoże znaleźć prace zwolnionym z "Dziennika"


Długoletni, stali współpracownicy "Dziennika", z którymi nowy wydawca tytułu Infor Biznes nie przedłuży umów, zostaną objęci programem outplacementowym przez dawnego wydawcę – Axel Springer Polska.

Prokuratura zajmie się sprawą Gmyza


Prokuratora Okręgowa w Poznaniu zajmie się sprawą podsłuchiwania dziennikarza Cezarego Gmyza i prawnika Romana Giertycha.

Majewski i Ibisz nie otworzą gali Wiktorów


Jubileuszową, 25. galę wręczenia telewizyjnych nagród Wiktory miała w tym roku otworzyć i zamknąć trójka reprezentantów konkurencyjnych stacji: Maciej Orłoś z TVP, Szymon Majewski z TVN i Krzysztof Ibisz z Polsatu. TVP zmieniła jednak scenariusz.

Radio Maryja ma zapłacić 10 tys. Niesiołowskiemu


Sąd Okręgowy w Łodzi podtrzymał wyrok sądu pierwszej instancji nakazujący Warszawskiej Prowincji Redemptorystów - wydawcy Radia Maryja - zapłacenie 10 tys. zł zadośćuczynienia wicemarszałkowi Sejmu Stefanowi Niesiołowskiemu.

UPC wprowadza wideo na żądanie w Trójmieście


UPC Polska poszerzyła zasięg usługi wideo na żądanie o Trójmiasto, Rumię i Stargard Gdański.

Gdański oddział TVP protestuje


- Rada Programowa Oddziału TVP S.A. w Gdańsku protestuje przeciwko drastycznemu zmniejszeniu środków finansowych na 2010 r. dla ośrodków regionalnych. Rzecznik TVP SA tłumaczy, że powodem trudnej sytuacji wszystkich jednostek telewizji jest znaczny spadek wpływów z abonamentu.

"BusinessWeek" zwolni co najmniej 100 osób


Grupa medialna Bloomberg ograniczy zatrudnienie w tygodniku "BusinessWeek" o przynajmniej 100 osób – poinformował "Wall Street Journal".

Finansowy przekręt w TVP? Straty miały wynieść 20 milionów


"Dziennik Gazeta Prawna": Prokuratura sprawdzi, czy za rządów Farfała doszło do finansowych nadużyć w TVP.

KRRiT już wkrótce będzie rozwiązana?


Senacka komisja kultury rozpocznie w piątek coroczną procedurę rozpatrywania sprawozdania z działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Niewykluczone, że w tym roku zakończy się ona rozwiązaniem KRRiT w obecnym składzie.

Straty w TVP mogły wynieść 20 milionów


"Dziennik Gazeta Prawna": Prokuratura sprawdzi, czy za rządów Farfała doszło do finansowych nadużyć w TVP.

TVP poszukuje 50 mln zł na bieżącą działalność


Telewizja Polska SA szuka banku, który udzieli jej 50 mln zł kredytu na finansowanie bieżącej działalności. Umowę chce zawrzeć na trzy lata.

Marcin Prokop naczelnym miesięcznika "Stuff"


Marcin Prokop, prowadzący m.in. poranny program ”Dzień dobry TVN”, został redaktorem naczelnym nowego miesięcznika dla mężczyzn ”Stuff”. Tytuł zadebiutuje na rynku 9 września br., a jego wydawcą będzie Ginza Media Group.

Zła sytuacja Polskiego Radia; prośba o pomoc


Do 10 stycznia Ministerstwo Kultury ma określić dokładną kwotę, jaką wesprze Polskie Radio. Na początek minister Bogdan Zdrojewski zadeklarował ok. 5-6 mln zł.

Proces za korupcję przy produkcji programów TV


Prokuratura Apelacyjna w Białymstoku skierowała do sądu akt oskarżenia dotyczący przypadków korupcji związanej m.in. z działalnością telewizji publicznej. Zarzuty dotyczą bowiem również przyjęcia łapówek od zewnętrznego producenta audycji telewizyjnych w redakcji TVP w Suwałkach.

Ks. Kazimierz Sowa laureatem nagrody NBP


Ks. Kazimierz Sowa, dyrektor kanału Religia.tv, został laureatem tegorocznej edycji nagrody NBP im. Władysława Grabskiego.

Rosyjski miliarder przejmie "The Independent"


Rosyjski miliarder Aleksander Lebiediew, do którego należy m.in. dziennik ”The London Evening Standard”, jest bliski przejęcia kolejnej brytyjskiej gazety - "The Independent".

Nowi szefowie TVP Rzeszów i TVP Wrocław


P.o. dyrektor TVP Rzeszów Tomasz Pajęcki i p.o. dyrektor TVP Wrocław Alicja Grzymalska zostali wczoraj odwołani przez zarząd Telewizji Polskiej.

Pospieszalski przechodzi do TVP1


Z ramówki TVP 1 jeszcze w tym miesiącu spadną programy "Na tropie" i "Koniec końców" – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Widzowie stają w obronie TVP Kultura


Istnieje realne zagrożenie, że jedyny w Polsce ambitny kanał telewizyjny przestanie istnieć – można przeczytać w petycji widzów w obronie TVP Kultura, skierowanej do Romualda Orła, nowego prezesa Telewizji Polskiej.

Murdoch wycofuje się z rynku radiowego w Rosji


Koncern medialny News Corp. sprzedał swoje rosyjskie rozgłośnie radiowe. Nabywcą jest polityk i biznesmen Witalij Bogdanow – podaje dziennik "Moscow Times".

znalezionych: 1166, strona 1 z 59
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  -  >>>